آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دکتر آرمان

آرمان آرزوی زندگیمون

برایت آرزو دارم...

1391/11/14 10:16
نویسنده : مامان
240 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

برایت آرزو دارم

که نور نازک قلبت , به تاریکی نیامیزد

که چشمانت , به زیبایی ببیند زندگی ها را

چو باران , آبی و زیبا

بباری , شادمانه روی گرد غم

به دور از دل گرفتن ها.

برایت آرزو دارم

به تنهایی نیالاید

خدا , این قلب پاکت را

و همواره به دستانت بیاویزد

چراغ راه خوشبختی

بدانی آنچه را اینک نمیدانی .

برایت آرزو دارم

سعادت را , طراوت را ,

بهشت و بهترین بهترین ها را

عزیز روزهای من

خدا را می دهم سوگند

که در قلبم برای تو

خدا را آرزو دارم .

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 15:33
سلام.خوشحال میشم ما رو لینک کنی.موافقتتون را برام نظر بذارید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دکتر آرمان می باشد