آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دکتر آرمان

آرمان آرزوی زندگیمون

آرمان،شیطون تر از هر روز...

1391/9/10 12:01
نویسنده : مامان
151 بازدید
اشتراک گذاری

آرمانم،دیگه خیلی شیطون شدیا!

بگم نگم بعضی وقتا واقعا دیگه توانم تموم می شه...

وقتی دارم بهت فرنی می دم قاشق و می چسبی و فرنی و به لوپات می مالی...

بابایی شده هلیکوپتر شخصی آقا...

تو رو بالا می گیره و میگه چیک و چیک وچیک...(این صدای حرکت کردنش)شکلکهای جالب آروین

تو هم دستاتو باز می کنی یعنی داری پرواز می کنی

منم شدم تاب آقا...

می چسبمت و تکونت میدم برات شعر تاب تاب عباسی و می خونم و غش میکنی از خنده... niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای آرمان
14 آذر 91 12:51
خیلی دلم به مامانت میسوزه چه کنم که خیلی نمی تونم تو بزرگ کردنت کمکش کنم اخه یا سر کارم یا دانشگاه یا ماموریت
آرمان
16 آذر 91 8:11
بابایی مامانی میگه من تلاش برای بزرک کردنت می کنم بابایی هم تلاش برای براورده کردن نیازهام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دکتر آرمان می باشد