آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

دکتر آرمان

آرمان آرزوی زندگیمون

واکسن دوماهگی

1391/6/18 16:32
نویسنده : مامان
193 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که روز زدن واکسن دوماهگیم درست خورد وسط تعطیلی روز جمعه منم با خیال راحت به دیدن پسر خالم که تازه بدنیا اومده بود رفتم کلی هم اونجا گریه کردم و بعدشم مثل آدمای خوب و مودب راحت خوابیدم اونقدر خواب بودم که وقتی از تهران راه افتادیم و تا رسیدن به خونه که حدود دو و نیم صبح بود هیچی متوجه نشدم تا رسیدم خونه چشمام را باز کردم و یه کمی گریه کردم خوب گشنم بود ، شیر که خوردم خوابیدم صبح که شد مامانی منو آماده کرد و به همراه بابامهدی رفتیم درمانگاه تا واکسن دوماهگیم را بزنم منم مثل شیر رفتم تو اتاق ولی از درد سوزن واکسن یه کم گریه ام دراومد بعدشم اومدیم خونه و مامانی چند قطره بهم استامینوفن داد تا درد را کمتر حس کنم . خدا به خیر بگذرونه تا دو ماه دیگه .

کمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دکتر آرمان می باشد