آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دکتر آرمان

آرمان آرزوی زندگیمون

12ماهگی اولین تولد زندگی آرمان...

1392/4/17 18:48
نویسنده : مامان
307 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد تو میلاد عشق پاکه

 

برای شکر این روز پیشانیم به خاکه

 

2014.gif

یه ساله که تو اومدی
که منو به خنده مهمونم کنی
که غمو از دل من برونی و
مرهمم باشی و درمونم کنی

توبهار عمرمنی عزیز من
واسه پائیز دلم تو چاره ای
شب و روزش دیگه فرقی نداره
تو تموم لحظه هام ستاره ای

وقتی بیرون می زنم از خونه مون
تویی که همیشه دنبال منی
می رم و دلم کنارت می مونه
 امید هر سال منی

الهی صد ساله بشی
منم و خدا و این یه خواهشم
که تو باشی پیش چشمام تا ابد

 

فرشته ی کوچک من!

امروز روز توست..

آهنگ صدایت زیباترین ترانه زندگی است..

با بدنیا آمدنت بهترین هدیه را برایم به ارمغان آوردی

 واژه مقدس مادری را به من عطا کردی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا مو فرفری
17 تیر 92 13:14
عزیزم تولدت مبارک.


مرسی خاله جون
مامانی درسا
17 تیر 92 13:52
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد 120 ساله شی


خیلی ممنون ازشما
خاله
17 تیر 92 15:52
انگار دیروز بود که همگی غرق شادی بودیم با اومدن تو فرشته کوچولو...
و حالا یه ساله شدی عزیز ما.
تولدت مبارک. ان شالله صدساله شی عزیزم.


فدات خاله خوبم
رومینا آبجی آرمان
17 تیر 92 18:57
تولدت مبارک اقا پسر ماه


قربون این همه محبتت رومیناجون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دکتر آرمان می باشد