آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

دکتر آرمان

آرمان آرزوی زندگیمون

تشکیل پرونده بهداشت

1391/6/5 13:02
نویسنده : مامان
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز صبح زود من و مامان نرگس و بابا مهدی رفتیم خانه بهداشت محلمون تا پرونده بهداشت برای من باز کنن وقتی رسیدیم خیلی زود بود یه نیم ساعتی نشستیم تا کارکنان خانه بهداشت اومدن منم تو این مدت خوابیده بودم بالاخره کارکنانش اومدن و یه خانوم اومد تا برای من تشکیل پرونده بده بعدشم کلی با من سر و کله زد قد و وزن من را گرفت و به مامان نرگس گفت همه چیز خیلی خوب و نرماله ولی مامان از اینکه من بعد از خوردن شیر کمی بالا می آوردم ناراحت بود ولی خانومه گفت اینا همش طبیعی نگران نباش مامان هم خیالش راحت شد و با بابامهدی اومدیم خونه مامان جون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله
5 شهریور 91 16:45
خدا رو شکر عزیز دلم. کاشکی بابایی یه عکس ازت میذاشت که دلم برات یه ذره شده. الهی خاله قربونت بره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دکتر آرمان می باشد