آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

دکتر آرمان

آرمان آرزوی زندگیمون

تولد قشنگترین ستاره آسمون زندگیمون مبارک

1391/5/18 16:18
نویسنده : مامان
520 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره ساعت 30/7 بیمارستان بودیم ولی این بار چون پذیرش شده بودیم مستقیم نرگس جون رفت طبقه زنان و منم مثل همیشه منتظر ماندم و دل تو دلم نبود و آنقدر در طبقه همکف قدم زدم که دیگه داشتم می افتادم تا اینکه ساعت 15/9 خبر دادن که نرگسی را بردن اتاق عمل و ساعت 30/9 مادر خانومم خبر داد که کاکل زری به دنیا اومد واقعاً از خوشحالی نمی دونستم چه کنم هرکاری کردم نذاشتن برم طبقه بالا تا هم خانمم را ببینم و هم گل پسرو خلاصه دو ساعتی طول کشید که مامان و بچه را بیارن بیرون منم تو این فاصله رفتم قسمت ثبت احوال تا اسم جیگری را تو شناسنامه هامون ثبت کنم و شناسنامه آرمان را بگیرم خلاصه مادر خانومم تونست بچه را بیاره طبقه همکف تا من ببینمش و منم اولین عکس زندگی آرمان جان را گرفتم تا ساعت 3 بعدازظهر که ساعت ملاقات بود بتونم دوام بیارم. ساعت ملاقات که شد سریع به همراه خانواده رفتیم دیدن مامان و آرمان و از اینکه هر دو سلامت بودن خیلی خوشحال بودم و در پوست خود نمیگنجیدم تجربه خیلی شیرینی بود .

2808 شکلک های زیبا برای تبریک تولد

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دکتر آرمان می باشد